ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

روزهای پنجشنبه

امروز از آن روزهایی بود که دلم گرفته اما نمیدانم

برای چه اما هر چی هست از این حال  اصلا خوشم نمی آد 

 روزهای پنجشنبه عجیب است تا به حال به آن  فکر کرده بودید

 یکی عروسی می گیرد

 یکی به قبرستان می رود

یکی مجلس عزا داشته

 یکی چک برگشتی داشته

اما خوبیش به اینه که همه دارند زندگی می کنند

خوب یا بد مهم نیست مهم این است که زندگی می کنند

 البته بعضی ها خوب زندگی میکنند و بعضی ها ادای زندگی

را خوب ادا می کنند

نظرات 5 + ارسال نظر

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

مهر جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 02:24 http://Doayam.Blogsky.com

سلام یاد یک حرف دوستی افتادم: یک سری غم و یک سری شادی و... همه را در کیسه ای ریخته اند و محکم تکانش داده اند و نامش را زندگی گذاشته اند.... دلشاد!

پویا جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 11:51 http://ravabet.blogsky.com

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ لوازم خنده و شوخی ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

سعید جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 15:00 http://f10.blogsky.com

سلام اقا رضا
خیلی زیبا نوشتی خیلی خوبه که ما بتونیم فقط به خوبیها فکر کنیم و تمام بدیها را به دست فراموشی بسپاریم
امیدوارم موفق باشی عزیزم

غلامرضا پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 19:42 http://www.biaa-2.blogfa.com

سلام

وبلاگ عالی دارید

واقعاْ زیباست

خدا حافظ

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد