ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

رضایی در عرصه انتخابات تا لحظه آخر در این عرصه باقی خواهم ماند

 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نتیجه انتخابات برایم  
 
مهم نیست، تصریح کرد: در صورت حضور در عرصه انتخابات تا لحظه  
 
آخر در این عرصه باقی خواهم ماند و هرگز مانند گذشته عمل  
 
نمی‌کنم. 
 
 یک زن قادر را مقابل هیلاری می‏گذارم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نتیجه انتخابات برایم مهم نیست، تصریح کرد: در صورت حضور در عرصه انتخابات تا لحظه آخر در این عرصه باقی خواهم ماند و هرگز مانند گذشته عمل نمی کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رضایی در همایش بنیاد مردم افزود: در طی چند ماه گذشته بارها از من خواسته شده است که در عرصه انتخابات حاضر شوم ولی من همواره تاکید کردم که اگر دوستان دیگر در دولت ائتلافی وارد صحنه شوند، خیلی بهتر می توانم به آنها کمک کنم زیرا من معتقدهستم انسان کمتر در مقابل پنجره می‌تواند فعالیت کند، ولی اگر در پشت صحنه حاضر باشد می‌تواند خدمت بهتری ارایه دهد.

وی درادامه با تشریح برنامه‌های مورد نظرش در صورت حضور در انتخابات افزود: ما در دولت ائتلافی قصد داریم که مبنای کار را تغییر الگوی مدیریت در کشور قراردهیم و به این ترتیب به جای سپردن مسوولیت‌ها به یک نفر از توانایی‌های چند نفر استفاده می‌شود و این همان دولت ائتلافی است که مورد نظر ما است.

رضایی، در ادامه انبوه مشکلات موجود در کشور را ثمره مدیریت اشتباه دولت‌های گذشته دانست و تصریح کرد: تمامی دولت‌هایی که تا به حال آمده‌اند و رفته‌اند انبوه‌ای از مشکلات گذشته را از خود به‌جای گذاشته‌اند و ما نمی‌توانیم بگوییم که این مشکلات تنها از دولت احمدی‌نژاد است.
وی راه‌حل این مشکلات را، تغییر در وضعیت مدیریت کشور دانست و افزود: کمبود در تولید ثروت، افزایش بیکاری‌ها، گرانی و ترجیح دادن آدم‌های ضعیف به‌جای آدم‌های شایسته از جمله معضلاتی است که با تغییر الگوی مدیریت در کشور می‌توان آن‌ها را ارزیابی و برای آن‌ها راه‌حلی پیدا کرد.
رضایی پرداختن به مسایل و معضلاتی همچون فقر و گرانی و بیکاری را کمتر از آزادی خرمشهر ندانسته و گفت: انسان‌های توانمند باید، در فرمانداری‌ها ومراکز اجرایی کشور به‌کار گرفته شوند تا از ظرفیت مدیریت کشور به‌خوبی استفاده شود و مشکلات مردم نیز در سایه این تغییر رفع شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح ویژگی‌های دولت ائتلافی، گفت: دولت ائتلافی یعنی ائتلاف انسان‌های توانمندی که می‌توانند به مردم‌شان خدمت بیشتری ارایه دهند.
وی همچنین افزود: امروزه دولت ائتلافی در تمامی کشورهای دنیا به غیر از ایران و آمریکا وجود دارد و هم اکنون شاهد هستیم در کشور آمریکا نیز با روی‌کار آمدن اوباما نشانه‌های وجود دولت ائتلافی بارز شده است.
وی در ادامه تشریح کرد: من در همین جا اعلام می‌کنم که برای رقابت با شخص خاصی به عرصه انتخابات نیامدام بلکه برای رقابت با فقر بیکاری و برای روی کار آمدن توانمندی‌های مشخص‌تر در کشور به عرصه می‌آیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه در صورت حضورم در عرصه انتخابات مانند گذشته عمل نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: من در این دوره نمی‌خواهم مانند انتخابات گذشته در 48 ساعت پایانی از عرصه کنار بروم، چون انتخابات این دوره برای من به صورت تکلیفی مهم است و نتیجه آن نیز برای من اهمیتی ندارد.
وی درپاسخ به سوالی مبنی بر ضرورت حفظ حرمت دیگر کاندیدا گفت: یکی از اصولی که در صورت حضور من درانتخابات مورد تاکید قرار خواهد گرفت بحث بازگشت اخلاق به سیاست است، چون ما امروز نیاز شدیدی به یگانگی، صداقت و تواضع و ادب داریم.
دبیر مجمع تشخیص در سوال دیگری مبنی بر لزوم سپردن مدیریت به دست جوانان تصریح کرد: این مساله یکی از برنامه‌های من در صورت به‌دست گرفتن دولت است و من قصد دارم که صدها جوان از نسل دوم و سوم انقلاب را انتخاب کنم و از آن‌ها مدیران جوانی تربیت کنم که با خیال راحت بتوانیم امروز کشور را در اختیارشان قرار دهیم.
وی افزود: نقصی که امروز در کشور ما وجود دارد عدم وجود مدیران جوان در نسل‌های دوم و سوم ما است و ما باید با برنامه‌ای هدفمند کارخانه‌ای مدیرسازی از جوانان کشورمان را هرچه زودتر راه‌اندازی کنیم.
رضایی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص استفاده از زنان در صحنه اجرایی کشور گفت: من در دوره قبل نیز عنوان کردم که اگر رئیس‌جمهور شوم یکی از زنان قادر و شایسته ایران را در مقابل وزیر خارجه سابق آمریکا خواهم گذاشت و الان هم که کلینتون، وزیر خارجه آمریکا است که برنامه‌ام را به همین گونه اجرا خواهم کرد.
وی درخصوص سیاست خارجی نیز اظهارداشت: من به شدت مخالفت تنها ماندن ایران در منطقه و جهان هستم و اعتقاددارم که باید با تشکیل اتحادیه کشورهای آسیایی روابط مان را درحوزه سیاست خارجی نیز با کشورهای همسایه حفظ کنیم و ما نباید به ایجاد درگیری و نزاع در منطقه بپردازیم.

محسن رضایی بروز اتفاقات جدید در آمریکا را خوشآیند دانست و گفت: من معتقدم که مذاکره ایران و آمریکا پیچیده‌ترین فعالیت دیپلماتیکی است که باید با ارایه بسته عملیاتی جدیدی همراه باشد.
محسن رضایی در پایان خاطرنشان کرد: در چند روز آینده با جلساتی که با سایر دوستان در دولت ائتلافی خواهم داشت و نتیجه نهایی را برای حضورم در عرصه انتخابات اعلام می‌کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد