ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

رضایی هم آمد

رضایی در پاسخ به این سئوال که فرق شما با احمدی نژاد چیست گفت:«من با هیچ   

 

کس مشکل شخصی ندارم حتی آنهایی که به من اهانت می کنند. من با آقای احمدی  

 

نژاد تفاوت فکری و اعتقادی دارم یعنی انحرافاتی را در اطراف ایشان می بینم که مضر  

 

به حال ایشان است. دومین اختلاف من با احمدی نژاد مسئله مدیریت است ولی من از  

 

ایشان در یکی از وزارتخانه ها استفاده خواهم کرد.»

 

 

وی در مورد ایده دولت ائتلافی نیز گفت:«من این طرح را از 4 سال قبل دنبال می کنم.  

 

دولت باید تیمی باشد و از سلیقه های شخصی جلوگیری شود.

 

رضایی تصریح کرد: 

«من معتقدم اصولگرایی اصیل می تواند ایران را به توسعه و پیشرفت برساند.»  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد