ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

حجت بر نمایندگان خبرگان درباره هاشمی تمام است

دکتر غلامحسین الهام   

 

مجلس محترم خبرگان رهبری اینک در برابر اظهار‌نظر مردمی قرار دارد که شاید روزی به رئیس مجلس به عنوان نماینده رأی داده باشند، اینک در برابر نگرش او به رهبری و در برابر عدم صدق و وفاداری او، اعلام موضع کرده‌اند! و حجت بر نمایندگان محترم در اتخاذ تصمیم در این ارتباط تمام است.  

ادامه مطلب ...

یا یار انقلابید یا یار دشمن ؟

محسن رضایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: خواص، نیروهای انقلاب و دوستانی که عنوان می کنند ما جزو نظام جمهوری اسلامی هستیم امروز باید با قدرت به صحنه بیایند.


دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به نمایندگی از نیروهای انقلاب می گویم که خانم کلینتون غلط کرده که این حرف را زده و در مسائل داخلی ایران دخالت کرده است و این تلاش مذبوحانه آمریکا به هیچ جا نمی رسد.

وی گفت: به نظرم سران فتنه اگر تا امشب نگویند که با آمریکا و اغتشاشگران نیستیم، ملت ایران حق دارد آنان را زندانی و برخورد قاطع و جدی کند.

ادامه مطلب ...

حمله اغتشاش گران بر یک جوان !

به گزارش نسیم فرد  جوان درحالیکه قصد داشت تصویر امام خمینی که توسط اغتشاشگران بر کف خیابان پهن شده بود را جمع کند، مورد هجوم وحشیانه اغتشاشگران قرار گرفت. اغتشاشگران در حالیکه شعار "نه غزه نه لبنان" را سر می دادند، پس از ضرب وشتم شدید این جوان، تصویر امام را به آتش کشیدند.  
حتما مطلب دیروزم را خوانده اید که در 32 سال قبل نیز منافقین چه شعارهایی می دادند و امروز که سران فتنه برای تجمع مردم اعلامیه صادر کرده بودند با منافقان و سلطنت طلبان هم آواز شده و آنان را برای یک راهپیمائی بی سر و صدا دعوت می کنند و مردم طرفدار آنان که نمی تواند جز افراد ارازل و اوباش که هر از چند وقت سطل آشکال به آتش می کشند و خیلی زور بزنند زورشان فقط به عکس حضرت  امام (ره) می رسد ؟   
باور کنید که آنان نفسهای آخر عمرشان را می کشند . حتی دوستان هم حزبی و اصلاح طلبان سران فتنه نیز از کارهای آنان به تنگ آمده اند و براین باورند که اصلاح طلبان را با کارهای عبث و بیهوده به قعر تاریخ می کشند که البته امیدوارم این واقعه هر چه زودتر انجام بگیرد. و هر چه زودتر هم خودشان راحت شوند و هم مردم خوشحال شوند . 

تجمع ضد انقلاب در 25 بهمن 57

  تجمع ضد انقلاب در 25 بهمن 57  سه روز بعد از پیروزی انقلاب

 

طومار فتنه‌گری فتنه گران داخلی و طراحان خارجی فتنه ۸۸ اگرچه همان ۹ دی و ۲۲ بهمن سال گذشته پیچیده شد و با روشنگری‌ها و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب، بصیرت عمومی و ریزش شدید حامیان داخلی سران فتنه را درپی‌ داشت اما انتظار نداشته و نداریم که حامیان خارجی آنها که از اعضای گروه‌های سلطنت طلب، بهایی، منافقین و … هستند نیز ریزش داشته باشند؛ همان‌هایی که سال‌هاست بعنوان مزدوران آمریکایی- صهیونیستی منفور ملت ایران هستند. پس دور از انتظار نیست که با هر دست و پای زدن‌های سران فتنه، بهانه‌ای به دست دوست‌داران خارجی آنها افتد که با بزرگنمایی و وارونه جلوه دادن اتفاقات ایران اسلامی، به دنبال رسیدن به اهداف سی و دو ساله‌ی خود باشند. 

 

درخواست سران فتنه جهت برگزاری راهپیمایی 3 روز بعد از 22 بهمن 89 همان حکایت ضد انقلاب 57 می باشد که بدون حیا و عجب از مردم ایران اسلامی در پی نشان دادن خود در دنیای غرب هستند

ادامه مطلب ...

مبارک باشد این ولایت

آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر دوستداران ولایت مبارک باد   

بیانیه حزب الله مرند

         

                                    بنام خداوند احدیت  

مردم غیور شهرستان مرند

چنانچه استحضار دارید آقای سازدار  نماینده منطقه مرنددر مجلس شورای اسلامی در دی ماه 89 بار دیگر با یکی از سرانه فتنه ( محمدخاتمی ) به آستان بوسی رفته . و بجای پیگیری امور مردم و مشکلات جوانان و بی آبی کشاورزان و بیمه کارگران و ایجاد کارخانه در شهر غربت زده مرند دنبال شکست خوردگان سیاسی رفته و به زعم خود آنان را جذب کند غافل از اینکه اگر قرار بود جذب شوند با سخنان ولی امر مسلمین حتما از بیراهه بر می گشتند وقتی بر کار اشتباه خود اصرار می ورزند رفتن سازدار به دیدار فتنه گران بی شک نمی تواند جهت جذب دشمنان ولایت باشد این رفتار سازدار مخالف جهت حرکت ولایت بوده و چه بسا مقابله با ولایت فقیه است .

مردم غیور مرند :  پس شما  را چه شده  که همچنان سکوت معناداری کرده اید مگر شما در زمان انقلاب پیشرو مردم آذربایجان نبودید ؟؟؟   کجایند آن قیام کنندگان پیروز 57 ؟  مگر شما مردم شهید پرور نیستید ؟؟؟

مگر شهدای جنگ تحمیلی همچون اوهانی ، پور شریفی ، کسایی و.... از فرزندان این مرز و بوم نبودند که جانانه بر  دشمنان یورش می بردند و آنان را لگد مال می کردندپس مردم مرند را چه شده که اهداف شهدا را از یاد برده اند مگر آنان شهید راه اسلام وولایت نیستند پس ما در کدام راه هستیم که اینچنین در مقابل فتنه گران سکوت اختیار می کنید ؟   

علمای اسلام و فهیم مرند  سکوت تا کی ؟ مگر شما خود را جزو شاگردان آیت ا... مرندی و آیت ا... کوه کمری وسید جلال حسینی ها و سید جلیل حسینی ها ........ نمی دانید ؟ مگر آنان در مقابل دشمنان ولایت سکوت اختیار می کردند

مگر شماها همیشه در منبر سخن از دشمن شناسی و مقابله با دشمنان ولایت صحبت نمی کنید مگر شما در منبر از اهداف قیام امام حسین (ع)  که همان امر به معروف و نهی از منکراست سخن نمی رانید ؟

                  پس علمای مرند شما برای چه سکوت اختیار کرده اید ؟ باور کنید اگر کمی به خود بیائید و با بصیرت به واقعه نگاه کنید بی شک سازدار و یا عوامل فتنه گران در مرند جرائت تکرار دیدار خود را نخواهند داشت .

                      کو آن بسیجیان جان برکف ؟؟؟ که خود را پیروان ولایت و شهدا می دانند ؟ مگر شهدا از شما چه می خواهد جز مقابله با دشمنان ولایت ؟

کو سربازان8 سال دفاع مقدس که جانانه خود را سرباز باکری و ولایت می دانستند ؟

کو آن خاموش کنندگان فتنه خلق مسلمان ؟

کو آن مسئولینی که با خدا برای خدمت به مردم قسم یاد کرده اند مگر نمی دانند پا روی خون شهدا گذاشتن جز سکوت بی معهنی آنان نیست ؟

کو آن مردمی که سال گذشته در 9 دی 88 در مقابل فتنه گران به حریم ولایت و روز عاشورا کفن پوش شده و به خیابا نها ریختند ؟

کجایند یادگاران شهدا ؟؟؟  کجایند اصولگرایان مرند؟؟؟  مگر یکی از اصول ،آن نیست که در مقابل دشمنان ولایت قد علم کرده و بر آنان بشورند پس ولایت مداری اصولگرایان کجا رفته  ؟؟؟  آیا واقعا مردم ولایت مدار مرند اصولی فکر می کنند و اصولی عمل می کنند آیا هنوز کیسه صبر مردم ولایت مدار به لب نرسیده ؟

حزب ا... مرند ضمن تذکر جدی به آقای سازدار اعلام می کند بایستی هرچه زودتر از پیشگاه مردم ولایت مدار مرند عذر خواهی کند  در غیر اینصورت خود  مسئول هرگونه عواقب بعدی خواهد بود .  

و در این میان از شورای نگهبان و هیات نظارت مرنداگر خود را ولایتی می دانند   انتظار داریم نسبت به عدم صلاحیت نماینده مرند اقدام لازم را انجام دهند

                                                                                              حزب ا... مرند

                        

شتابی دیگر

شتاب لاریجانی با هاشمی جهت دور  زدن مقام معظم رهبری با نادیده گرفتن نظرات رهبر فرزانه انقلاب در مجمع تشخیص مصلحت نظام  

 

شاید وقتی برسد جهت حفظ نظام مجمع تشخیص نیز منحل شود

ادامه مطلب ...