ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

منشور اصولگرایی

با توجه به انتشارمنشور اصولگرایی توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و  جامعه روحانیت مبارز تهران و حمایت قاطع اکثر فعالان سیاسی اصولگرا چه در مجلس و چه در سایر نهادها لازم است فعلان سیاسی شهرستان مرند نیز در این عرصه با حمایت و پیروی از این منشور با اتحاد و یک دلی گام مهم سیاسی شهر را در سال 90 به خوبی سپری کنیم و علایق شخصی و خواست امیال درونی خود را مقدم بر اصول ندانیم . انتخابات 88 محکمترین و بهترین عاملی بود تا اصولگرا و غیر اصولگرا از هم جدا شوند لذا با علم بر گذشته با افکار باز و روشن و با تیز بینی کامل و با وحدت کلمه فقط در یک مسیر سیاسی گام براداریم تا بعد از انتخابات دستان خود را بر سر نکوبیم که ای کاش یک صدا بودیم و......  

و اما متن کامل منشور اصولگرایی  

ادامه مطلب ...

تلاش مجدد فقط برای خدا

با توجه به مشغله کاری و انجام امور فرهنگی حوزه و نیز مشکلات رایانه ام که متاسفانه بطور کلی خراب شده بود. نتوانستم و بلاگم را بروز رسانی کنم در زمانی که حرف و حدیث بیشتری در مورد وبلاگم بود اما همه امور را باید به خدا سپرد و شاید حکمتی نیز در کار بود که در این ماه مطلبی ننویسم به هر حال تصمیم گرفته ام در سال 90 اگر خدا بخواهد حتما وبلاگ ستوده را بروز رسانی کنم   و در این میان نظرات دوستان و همشهریان عزیزم را سر لوحه کارم قرار خواهم داد .  

 

 

و امسال را با توکل به خداوند منان با سفر به مناطق جنگی با کاروان راهیان نور شهرستان مرند  

اغاز خواهم کرد و با شهیدان و خدای شهیدان پیمان مجدد خواهم بست تا فقط در مسیر ولایت باشم . و مطالبم را بادر نظر گرفتن  رضایت خداوند متعال بنویسم . 

و بعد از برگشتن از سفر ره توشه سفر را بازگو خواهم کرد .

تبریک عید نوروز 90

 

سین اول : سیب

سین دوم : سبزه
سین سوم : سیر
سین چهارم : سرکه
سین پنجم : سماق
سین ششم: سکه
سین هفتم : سمنو
 

پیشاپیش عید نوروز 90 را به همه هموطنان عزیز و همشهریان محترم تبریک عرض می کنم  

نوروز برای شیعیان روز عهد و پیمان با خدا برای خدا و برای اولیاء الله است روزی است که همه با پاکی و لباس نو در درگاه خداوند فقط برای او و رضای او تلاش می کنند شیاطین و دشمنان خدا راهی در نوروز ندارند پیروان واقعی ولایت امیرالمومنین در این روز پیمان مجدد بسته اند تا فقط با ولایت در راه اسلام گام بردارند نه باغیر ... بیائید ماهم در این روز بزرگ فقط برای خدا و رضایت خدا در راه اسلام با ولایت پیمان مجدد ببندیم و او را تنها راه و مسیر سعادت و رسیدن به خدا بدانیم که بنا به فرمایش و فکر حضرت امام خمینی ( ره) ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و بس .  

این عمار ؟

بازشناسی شخصیت عمار یاسر

فریادگر حق و حقیقت تا لحظه شهادت  

اَیْن عَمّار و اَیْنَ ابن‌یتهان و اَیْن ذوالشهادتین و اَیْن نُظَرَاؤُهُم مِنْ اخوانهم الذین تعاقدوا علی المنیته و اُبرِدُ برو و سهم إلی الفجره؛

کجاست عمّار، کجاست ابن‌تیهان، کجاست ذوالشهادتین و کجایند امثال آنان از برادرانشان که به مرگ پیوسته بودند و سرهای آنان به ارمغان نزد فاجران برده شد.

ادامه مطلب ...

ولایت فقیه بعد از انقلاب یا از زمانهای غیبت کبری ؟

 

 با توجه به شبهاتی که آقای هاشمی در جلسه هیات امنای دانشگاه به اصطلاح آزاد اسلامی  

مطرح کرده بود که شاید نظام ما بعدا ولایت فقیه نداشته باشد لذا این سئوال پیش می آید که ::

 

آیا بحث ولایت فقیه بعد از انقلاب به وجود آمده و تداوم انقلاب اسلامی بدون آن ممکن نبوده است؟ 

پاسخ :  

سیر تاریخی نشان می دهد که ولایت فقیه از غیبت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مطرح بوده و ریشه قرآنی و ریشه در احادیث ائمة معصومین علیهم السلام و کلمات فقهای بزرگ شیعه دارد و این‌طور نیست که بعد از انقلاب به وجود آمده باشد. و اصل امامت و ولایت و رهبری در شیعه یک اصل بنیادین است و ادامه حیات انقلاب اسلامی بدون ولایت فقیه ممکن نبوده، زیرا مشروعیت تمام کارها و مسئولیت‌ها در جامعه اسلامی به ولایت فقیه است. به علاوه این حکم فطرت و عقل همة انسانها است، که کار را به کاردان واگذار می‌کنند. بنابراین آن که حکومت اسلامی داشته باشیم و احکام الهی در جامعه به اجرا درآید و کشور براساس آموزه‌های دینی اداره شود و عدالت اسلامی بسط یابد و چاره‌ای جز حاکمیت انسان اسلام‌شناس خداترس باتقوا و مدیر و مدبر که مردم او را بشناسند و به او علاقه‌مند باشند نخواهد بود.

ادامه مطلب ...