ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

توزیع لباس شیطان پرستان

به گزارش « جوان آنلاین» به تازگی عده ای در غالب کمک های خیرخواهانه در یکی از مناطق محروم کشور اقدام به توزیع لباسهای خاص در بین اهالی این منطقه نموده اند.لباس های توزیع شده در بین مردم اکثر منقش به آرم گروه های شیطان پرستی است.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که منجر به گرایش برخی افراد به این گروه های مخرب شده است.

کشف حجاب دختر یک مدیر

رادیو و تلویزیون ملی آمریکا در برنامه‌ای اقدام به نمایش کشف حجاب تعدادی از دختران مسلمان می‌کند که در میان آنها دختر یکی از مدیران دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن نیز دیده می‌شود.

به گزارش جهان به نقل از مشرق، رادیو و تلویزیون ملی آمریکا (NPR) طی برنامه‌ای به نمایش ۱۲ دختر مسلمان می‌پردازد که ابتدا حجاب بر سر دارند و سپس در برابر دوربین این شبکه، حجاب خود را برداشته و شروع به لبخند زدن می‌کنند .

وقتی دختر یک مدیر یک نهاد مهم اینگونه کشف حجاب می کند دیگر جای نقد دخترانی که در اماکن عمومی به نوعی بد حجابی می کنند هیچ سودی نخواهد داشت ؟

ادامه مطلب ...

ره توشه سفر 1

به شکر خدا توفیقی شد که امسال راهی مناطق عملیاتی جنوب در ایام عید شویم و با هماهنگی مسئولین آقا مهدی هم همسفر ما در این سفر شد و قولی که داده بودم شرح ماوقعه که با حوادث خوب و شیرینی برایم همراه بود بطور خلاصه برایتان می نویسم


1- اولین روز

در بعد از ظهر روز جمعه 5 فروردین 90   که هر روز جمعه غریبی عجیبی با خود به همراه داشت وارد کانون شدیم به محض ورود مدیر محترم فرهنگی ، اجتماعی سپاه را دیدم بعد از احوال پرسی و تبریک عید نوروز به سمت اتوبوسی که آمده بود حرکت کردیم برخی از بسیجیان که از رفتن به جنوب خط خورده بودند خیلی شاکی بودند  و اصرار به رفتن داشتند ولی کار از کار گذشته بود لیستها پر شده بودند و در اتوبوسها جای خالی نبود . یواش یواش کانون محل تجمع بسیجیان شده بود و مسئول کاروان که آمد مسئولین اتوبوسها به دستور ایشان لوازم و وبسته های فرهنگی اتوبوسها را تحویل گرفتند  اتوبوس شماره 2 متشکل از بسیجیان حوزه یک و ادارات و فرهنگیان بود از همان ابتدا می شد تصور کرد که اتوبوس بایستی به 2 گروه شود جنب و جوش جوانان و  رفتار آرام و نرم اداره ای ها و فرهنگیان خود به خود آنان را به 2 گروه نرم و شلوغ تبدیل کرده بود مدیر کاروان به همه توصیه کرد که حرف مسئولین اتوبوسها را گوش دهند و حال پیر مردها را رعایت کرده و در عقب خودرو بشینند . همه گوش می دادند ولی انتخاب جا برای هر یک باید مهم باشد هر کس اول سوار شود او جای بهتری را انتخاب خواهد کرد .

ادامه مطلب ...