ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

هر جنگی تلفاتی خواهد داشت

زمانی که به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آقا امام خامنه ای ( مد ظلله العالی ) پا به عرصه جنگ نرم  گذاشتم با تمام وجود به سخنام رهبرم اعتقاد داشتم که واقعا این یک جنگی است که دشمنان نظام و اسلام در پی نابودی آن هستند و در جنگ دشمنان رحمی نخواهند داشت و در غبار فتنه نیز دوست و دشمن با هم قاطی خواهند شد و تشخیص دوست از دشمن خیلی سخت خواهد شد ، اوائل به زعم خودم افرادی که خود را دوست معرفی می کردند سعی می کردم تا ظن بدی نداشته باشم وقتی به مسائل شهر هر از چند گاهی ورود می کردم می دیدم که بعضی ها آنقدر عصبانی هستند و زجر می کشند که نا خواسته از یک آی پی واحد به نام چند نفر برایم نظر می دادند . کم کم نوشته هایم را به سوی شهرم معطوف کردم و غافل از آن که افرادی که توان نوشتن یک جمله را ندارند و حتما در مدرسه تحصیل خود در زنگهای انشا جزو غائبین همیشگی بودند و تحملی نخواهند داشت و لذا شیطنت خود را با سخن چینی و غیبت و تهمت به بنده و دیگران آغاز کردند  . زمانی که شورای محترم شهر  مرند بجای آقای مددی ، آقای اسبقی را انتخاب کردند همه آنهایی که حتی توان گفتن حرف دل خود را در جمع نداشتند پشت سر دیگران توطئه چینی را شروع کردند حال انتخاب شورا درست بوده یا نادرست  کاری ندارم چون زمان آن گذشته و لزومی برای مطرح کردن موضوع نیست و بعد از انتخاب شهردار محترم فعلی ( آقای حاج رضا  هاشمی ) و مدیر آموزش و پرورش مرند ( آقای حاج قاسم زحمتیار )   نیز حرف و حدیث ها شروع شد و مسلما پایانی نیز نخواهد داشت و جالب  اینجاست که افرادی که نه سواد کافی در ورود به عرصه هنر وبلاگ نویسی  دارند و نه توان نوشتن  ، هر روز خدا گزارشات مبسوطی را که از ذهن معیوبشان طراوت می کند آماده می کنند و فقط نام طرف را خالی می گذارند تا اگر لازم شد نامی را که می خواهند اذیت شود بنویسندو سخن پراکنی کنند و منافقانه بجای نام خود نام دیگران را پای آن بنویسند  مانند BBC 

ودر این میان در بین چند هزار نفری که می توانند بنویسند و اظهار نظری بکنند چه در این عرصه و چه در مجالس  عمومی و یا خصوصی که همه هنرمندان و فعالان عرصه سیاست و هنر در شهر می شناسند چرا به چند نفر بخصوص اتهام می زنند و از افراد بزدل و کوتاه فکر غافل می شویم که بصورت افراد نامعلوم و مجهول که حتی در ارائه نظر در وبلاگها و سایتها نیز از نام مستعار استفاده می کنند  

حال چرا بعضی ها در صدد زدن تهمت و افترا به بنده و سخن چینی سعی در خراب کردن وجهه ام می باشند

1- حداقل از جمله افرادی در شهرم هستم که می توانم نظرم را بدون واهمه بیان کنم چون مکتبی را که بر ای خود و از ته دل انتخاب کرده ام برایم روشن کرده که در بیان نظرات فقط خدا را در نظر بگیر نه حرف دیگران را ، حرف امام و رهبرت را گوش کن نه حرف سایرین را

2 - از سال 84 که شروع به نوشتن کردم بعضی ها می خواستند تا نظرات شخصی خود را در نوشته هایم بگنجانم ولی حد اقل سعی کردم مستقل باشم و مستقل بنویسم و تابع افراد نباشم

3 -  چون کافر همه را به کیش خود پندارد لذا بعضی ها فکر می کنند بنده نیز مثل آن افراد طمع کار دنبال پست و مقامی هستم که نمی توانم به آن دست پیدا کنم غافل از این که  بنده مدتی در اداره پستی داشتم و به میل خود اداره را ترک کردم که حتی مورد غضب نیز واقع شدم ولی چون  مدرسه را دوست داشتم هر چند در طول این سالها برایم پستی پیشنهاد شده باز مدرسه را ترک نکرده ام .

4 - شیطنتهای افراد بز دل در سخن چینی و گفتن دروغ و زدن تهمت ، تمامی نخواهد داشت هر روز که می گذرد باز درصدد افکار پلیدی هستند که مسلمان نمی تواند آنها را انجام دهد پس افرادی که سخن چینی می کنند و دروغ می گویند منافقانی هستند که در لباس دوست و مسلمانی خنجر از پشت می زنند .

5 - بنده یک بسیجی معلم هستم و اگر خدا قبول کند ققط بخاطر خدا اموراتم را انجام می دهم و بر بسیجی معلم بودنم همیشه خدا شکر کرده ام و تا ابد  شاکرم . چشم دشمنان نظام کور تا ببینند تا با زدن تهمت و افترا  نمی توانند ذره ای در افکار و عقایدم کوچکترین خللی وارد کنند . هر چند زحمات و درد سرهایی برایم ایجاد می کنند ولی به لطف خدا توطئه دشمنانم به خود آنان بر می گردد و چهره کریه شان روز به روز آشکارتر می شود 


6 -  مبارزه در جنگ نرم تلفاتی خواهد داشت و ترکشهایی خواهد داشت که افراد وارد شده  در این عرصه با جان و دل خریده اند.


7 - هر فردی که سایت و یا وبلاگی دارد مسئول نوشته های خود می باشد و نباید به سایرین ربطی دهد . هر روز نظراتی را در پستهای مختلف برایم می گذارند که اگر آنها را افشا کنم خدا می داند که چه اتفاق بدی می افتد لکن چون هر نویسنده ای نباید جو جامعه را غبار آلود کند لذا از تائید بعضی نظرات مسموم و بعضا غرض ورزی شخصی امتنا می کنم

8 -  صداقت در گفتار و عمل  اسلحه محکم و قوی می باشد که هرکس داشته باشد در مبارزه سیاسی و یا در هر عرصه ای  پیروز میدان است 

9 - بنده سخنگویی ندارم که هر از چندی بعضی آقایان مغرض به جای بنده صحبت می کنند و پیام نداشته ام را منتشر می کنند  هر چند اینان روز به روز خودشان را خراب می کنند چون بنده توان گفتن نظراتم را دارم و با مسئولین نیز به حمد خدا مشکلی ندارم 

10 - قانون حرف اول و آخر را در همه امورات اداری می زند و گردنم در برابر قانون از مو نیز باریکتر است . 



 زنده باد حزب الله ، زنده باد اصولگرایان حزب الهی ، مرده باد منافقان