ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

سوتی اصولگرایان !!!!

آقایان نمایندگان در مجلس اصولگرا خوب از ولایت امر مسلمین پیروی کردند  و در کمتر از 10 روز طرح جنجالی سئوال از رئیس جمهور را برای برهم زدن آرامش جامعه به صحن علنی مجلس بردند تا اثبات حقی بکنند که هیچ کس منکر آن نیست اما این آقایان چقدر به فکر بازار ارز بودند در دوماه گذشته در خصوص اقتصاد آشفته کشور چه کردندو حال که می خواهد کمی به حال قبلی برگردد دوباره این آقایان رهروان ولایت که هیچ راه درستی تا حالا نرفته اند طرحی را دنبال می کنند که جو را عوض کنند . گرانی و تورم در ابزار و کمتر شدن قدرت خرید مردم چیزی نیست که این آقایان به بازار رفته و مشکل را از نزدیک درک کنند و حال امروز نامه ای مانند رئیس خودشان به رهبر معظم انقلاب نوشتند و قرائت  کردند ای کاش کمی هم به فکر مردم باشند و به گفته های خود عمل کنند و سال دیگر در انتخاب رئیس دوباره دچار توهم نشوند 

دست پاگی بعضی ها در اعلام وصول طرحی که بعضی از نمایندگان امضاء خود را پس گرفته بودند واقعا جای سئوال جدی است که در ادامه مطلب حتما بخوانید و خود قضاوت کنید

و اما داشجویان پیرو واقعی ولایت نامه ای را برای نمایندگان ارسال کرده اند که آنها هم درد جامعه را برایشان ارسال نموده اند

مجلسی که خود را ارزشی می داند و حزبی و فراکسیونی که خود را رهرو ولایت خطاب می کند باید در عمل پیرو ولایت باشد و از ایجاد جو نا آرام جدا بپرهیزد و این از سوتی های فراکسیونی است که ظاهرا خود را پیرو می داند 


به گزارش جهان به نقل از فارس، در پی تاکید پنج نماینده مجلس مبنی بر انصراف از طرح سؤال از رئیس‌جمهور پیش از اعلام وصول این طرح، متن و تصویر این نامه‌های منتشر می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، غلامعلی حدادعادل رئیس‌ فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به نامه 5 نماینده مجلس به انصراف از طرح سؤال از رئیس‌ جمهور انتقاد کرده و هیئت رئیسه را دعوت به اجرای آئین‌نامه کرده بود.


 
نامه احمد بخشایش و جلیلی خطاب به هیات رییسه برای انصراف از طرح سوال پیش از اعلام وصول
 


نامه محبی نماینده سنقر خطاب به هیئت رییسه برای انصراف از طرح سئوال پیش از اعلام وصول
 


نامه چهاردولی خطاب به هیئت رییسه برای انصراف از طرح سئوال پیش از اعلام وصول
 
 
 
نامه انصراف حسین گروسی از طرح سئوال خطاب به هیئت رییسه پیش از اعلام وصول  



متن کامل نامه  313 نفر از بسیج دانشجویی کشور به شرح زیر است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
 
سلام علیکم
 
اخیراً خبری در رسانه‌ها منتشر شد که حکایت از تدوین طرح سؤال از رئیس‌جمهور دارد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که تنها چند روز از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباب لزوم حفظ وحدت مسئولان می‌گذرد.
 
این حق مجلس شورای اسلامی است که وقتی که در مسیر حرکت دولت ضعف و یا انحرافی می‌بیند به وظیفه قانونی خود عمل کرده و از بالاترین مقام اجرایی کشور در مورد عملکرد وی سؤال بپرسد و توضیح بخواهد. اما شرایط کشور و مشکلات اقتصادی پیش رو و از سوی دیگر چشم امید دشمنان برای یافتن نشانه‌ای از وجود بحران در کشور و اختلاف میان مسئولان و القای وجود بحران و تزریق روح ناامیدی به مردم جنبه‌ای است که نمایندگان این کشور نمی‌توانند نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.
 
آیا نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ذوق زدگی دشمن را هنگام بروز اختلافات ولو جزئی بین مسئولین کشور، نمی‌بینند. ای کاش برخی نمایندگان مردم در مجلس به اندازه خود مردم که در سخت‌ترین فشارهای اقتصادی صبر می‌کنند، شرایط را بیشتر درک می‌کردند.
 
آیا اکنون که بازار طلا و ارز رو به آرامش می‌رود طرح مسئله‌ای که باعث متشنج شدن فضای کشور می‌شود، برای درد «نوسانات بازار ارز» دوایی است؟ هرچند که ذکر این نکات بدین معنا نیست که دولت در وظایف خود در مدیریت و نظارت بر فضای اقتصادی کشور کوتاهی‌هایی نداشته است، تحلیل ما دانشجویان آن است که نکات منفی طرح سؤال از رئیس جمهور در زمان فعلی بیش از نکات مثبت آن است.
 
جناب آقای دکتر لاریجانی، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی؛
 
شما به عنوان یکی ار «سران قوا» و به عنوان یکی از سیاستمداران کهنه کار، به خوبی به حساسیت شرایط کشور، و گردنه‌ای که نظام اسلامی در حال عبور از آن است واقفید. در نامه خود به رهبر انقلاب به تلاش برای ایجاد وحدت تاکید کرده‌اید. به نظر می‌رسد هیئت رئیسه برای اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور کمی تعجیل کرد.
 
به نظر ما دانشجویان شما به عنوان رئیس مجلس و با توجه به جایگاهی که دارید می‌توانستید و می‌توانید با تبیین شرایط کشور برای نمایندگان، آنان را از این اقدام «وحدت شکن» در زمان کنونی، منصرف کنید.
 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد