ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

نمازی که با کفش هم می توان خواند ؟

البته مهم نیست که کفش داشته باشی یا نداشته باشی مهم ایت است که دلت گلی نباشد گاهی باید چشمتان را درویش کنید تا پشت صحنه سینما را نبینید و گاهی هم شاید خود صحنه را مهم این است که باید هم دلت و هم چشمت پاک باشد ولا غیر !!!

به گزارش صراط، در حماسه دفاع از سینمای خیانت‌محور که هفته گذشته در برابر وزارت ارشاد و به همت سازندگان فیلم‌های خیانت‌آلود اتفاق افتاد، نمازجماعت به امامت «سازنده گشت ارشاد» اقامه شد و دست‌اندرکاران سینمای خیانت‌محور (که دائم‌الوضو هم هستند!)در یک حرکت اعجاب‌انگیز و کم‌سابقه نماز جماعت (آن هم بدون امکانات وضو) را تجربه کردند! در این میان یکی از چهره‌های شاخص سینمای اروتیک کشور چنان برای مشارکت در این نماز و عقب نماندن از قافله معراج سینمای خیانت‌محور عجله داشت که با کفش به نماز ایستاد! 

البته آگاهان معتقدند چون این نماز در حقیقت نماز میت بر پیکر سینمای ایران بوده لذا حضور با کفش در آن مانعی نداشته است!







در این میان گفته می‌شود که وزیر ارشاد و ریاست سازمان سینمایی هم در دل آرزو کرده‌اند که ای کاش توفیق سعادت حضور در این نماز عاشقانه را از دست نمی‌دادند! در این میان تعدادی از نیروهای ارزشی که فقط در مواقع نهی از منکر غیبشان می‌زند بااشاره به حدیث شریف «دلت پاک باشد!» نفس حضور آقای «خصوصی»‌ساز در نماز را مهم دانسته و افزودند: مهم نیست که با کفش نماز بخونی! مهم اینه که دلت پاک باشه!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد