ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

عمل دیروزتان را قبول کنیم یا گفته های امروزتان را؟

علی اکبر لاریجانی در دی ماه 91:انسان جایز الخطاست
 بنده به عنوان یک مسئول وظیفه داشتم فضای کشور را آرام کنم و فضای التهابات موجود را برطرف کنم.
 
 بنده در آن زمان به این جمع بندی و نتیجه رسیدم که با چنین موضعگیری می‌توان آرامش را به کشور بازگرداند البته انسان جایزالخطا است و هرگز نیت آب به آسیاب دشمن ریختن را نداشتم.
 
 البته هر کسی یک نوع برداشتی دارد و می‌تواند حوادث را از نگاه خود برداشت کند.

  بنده در طول مسئولیت خود بیشترین موضع‌گیری‌ها را علیه دوم خرداد انجام دادم و حتی زمانی که در صدا و سیما بودم با تولید برنامه‌هایی چون چراغ و هویت سعی در معرفی چهره این افراد داشتم.
محسن رضایی در دی ماه  91 :
 «بنده جز کسانی بودم که تلاش کردم دو سه نفر از این چهره ها ( خواص) را وادار به ورود به صحنه کنم اما موفق نشدم؛ بنده اگر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودم و یا رئیس مجلس یا قوه قضائیه بودم و امکان حکومتی می داشتم، همان دو سه هفته اول ماجرا را تمام می کردم.»
دکتر قالیباف در دی ماه 91 :
اگر فتنه گران فائق آیند و دیانت و ولایت و عقلانیت ما را بگیرند، به اهداف خود رسیده‌اند
امروز عده‌ای آنچنان از دفاع مقدس حرف می‌زنند که به جای آنکه میراث‌دار انقلاب باشند، میراث‌خوار انقلاب شده‌اند و امروز عده‌ای میراث‌خوار حماسه 9 دی هستند که در واقع همان جو فروشان گندم نما هستند و امروز مواضعشان نسبت به رهبری دیده می‌شود در حالی که 4 سال قبل این طور نبود.

   اگر کسی داغ‌تر از رهبری حرف بزند به همان میزان شک کنید که سست عنصران به دنبال رهبری نمی‌آیند و امروز این خطر وجود دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد