ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

بدون شرح

امروز دوشنبه 7 بهمن ساعت 13 بعد از ظهر  جهت عکسبرداری از انگشتم که شکسته بود به اورژانس مرند مراجعه کردم با دریافت مبلغ 16000 ریال دکتر اورژانس به رادیو لوژی نوشت تا عکسبرداری انجام شود که با وجود 3 نفر کادردر بخش رادیو لوژی  گفتند که فیلم نداریم دو هفته دیگه فیلم می آید تا اگر مراجعه کننده ای باشد و نیاز باشد عکسبرداری خواهیم کرد و مرا با وجود دفتر چه بیمه و کارت طلایی به بخش خصوصی اسکن جنب بیمارستان ارجاع دادند و غافل از اینکه این بخش هم با درخواست مبلغ 18 هزار تومان به ساعت 16 بعداز ظهر نوبت می نوشت اگر فیلم داشته یاشند از آنجا دوباره به بخش رادیولوژی مراجعه کردم و ایشان در مقام پاسخ گویی مرا توجیه می کردند که در اینگونه مواقع به بخش خصوصی مراجعه کنم تا بعد از پرداخت مبلغ به بیمه ایران مراجه کنم و مبلغ پرداختی خود را با کسورات بیمه ای از بیمه ایران دریافت کنم و به زعم خود مرا توجیه کردتا از حق و حقوق خود به نحوی آشنا شوم و اما یک سئوال اگر فردی دفتر چه بیمه نداشته باشد و پول زور هم نداشته باشد بخواهد از اورژانس عمومی استفاده کند چه کند با این همه کارمندان مسئولیت پذیر ؟؟؟