ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

خاطرات مدرسه

می خوام از دورانی که با کودکان استثنایی بودم را برایتان تعریف کنم از روزهایی که روزهای خدا بودند و و همه بندگان خداهم در آن زندگی می کردند  و به قول امام راحل (ره ) خدمت به کودکان استثنایی خدممت به نبی اکرم است  

روزهایی که همه کودکان با امید به مدرسه می آمدند و می رفتند  

یک دانش آموز کم توان ذهنی که همه روزه با خودش 3 تا نان بربری با خودذش می آورد و اتفاقا" همه را هم می خورد یک روز که از کنارش رد می شدم شنیدم  که با خودش ترانه می خونه  وتا منو دید ازم عذر خواهی کرد و فرار کرد اون روز با هاش حرف نزدم روز بعد وقتی آمد رفتم با او کمی احوال پرسی کردم و از خواستم که به دفتر بیاید اما او ترسیده بود و فکر می کرد که من می خواهم  با او دعوا کنم ولی نمی دانست که من یک دوست برای خودم پیدا کرده بودم  

کمی از خودش و از خانوادش پرسیدم با اینکه شناخت کافی از خانواده او داشتم اما برای شروع بد نبود و کم کم به اصل موضوع پرداختم و اینکه چه صدای خوبی داره و چه قدر خوب می خواند و با استفاده از جملات خودش بااو صحبتم را گرمتر کردم و از او خواستم که با هم یک مطلبی را بخوانیم و چیزی نگذشت که از او خواستم تا ترانه ای  که دیروز می خوانده برایم بخواند و اون هم به من اعتماد کرد و با زبان شیرین و لکنتی خودش از ترانه های ترکیه برایم خواند با توجه به اینکه کم توان ذهنی بود اما دو سه بیت از ترانه را با همان آهنگ خوانندگان تر ک برایم خواند واین تا  

 آخرین روزی که به علت کبر سنی بودنش از مدرسه خداحافظی کرد ادامه داشت    

و من و او با هم یک دوست شده بودیم و او هر روز بخاطر دیدار با من وخواندن شعر یا ترانه زودتر از همه نیم ساعت قبل از شروع زنگ آموزش می آمد و حدود 10 دقیقه با هم بودیم و او هر کاری که می کرد من از آن اطلاع داشتم     

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محبت شنبه 20 مهر 1387 ساعت 00:02 http://www.zzz17mmm.blogfa.com

سلام خوبی؟ وبلاگ تو هم خیلی نازه!

جهانبخش یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 23:27 http://jahanbakhsh1363.blogfa.com

سلام از اینکه به وبلاگ ما سر زدی ممنونم
وبلاگ جالبی دارین با موضوعات جالب
خوشحال میشم اگه دوباره به وب ما سر بزنین
موفق وپیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد