ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

زندگی

 

  زندگی چیست؟

 

اگر خنده است چرا گریه می کنیم؟

 

اگر گریه است چرا خنده می کنیم؟ 

اگر مرگ است چرا زندگی میکنیم؟

 

اگر زندگی است چرا می میریم؟

 

       اگر عشق است چرا به ان نمی رسیم؟

 

اگر عسق نیست چرا عاشقیم؟  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوالفضل پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 18:57 http://maadar.blogsky.com

سعادت و سلامتی شما و خانواده محترم آرزوی همیشگی من است
هموطن دوستت دارم
منتظر دیدار و محبت شما هستم
www.maadar.blogsky.com
من از مطالب وبلاگ شما استفاده مفید میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد