ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

هشدار عسگر اولادی به موسوی

 

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری خطاب به میرحسین موسوی گفت:  

 

ما از روی علاقمندی به شما متذکر می‌شویم، سرنوشت بنی‌صدر و منافقین را  

 

برای شما نمی‌پسندیم. به دامان ملت و آغوش رهبری و رای قانون و اکثریت بازگردید .

 

بنده سوال می‌کنم اگر شما رای آورده بودید اجازه می‌دادید طرفداران رقیب شکست  

 

خورده به خیابانی بیایند و بگویند انتخابات را ابطال کنید و آنقدر تکرار کنید تا انتخاب  

 

قانونی شکسته شود؟!

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری خطاب به میرحسین موسوی گفت: ما از روی علاقمندی به شما متذکر می‌شویم، سرنوشت بنی‌صدر و منافقین را برای شما نمی‌پسندیم. به دامان ملت و آغوش رهبری و رای قانون و اکثریت بازگردید .

حبیب الله عسکراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس با اظهار تاسف از صدور بیانیه جدید میرحسین موسوی گفت: رئیس جمهور آمریکا و برخی سران اروپایی اغتشاش و شورش را برای مخدوش کردن رای 40 میلیونی مردم فداکار ایران تجویز می‌کنند و به عمال خود دستور می‌دهند به زن و بچه مردم در خیابانها تعرض کنند. آیا دستور آنها را به فارسی ترجمه کردن و در بیانیه خود آوردن تاسف‌بار و تاثرآور نیست؟!

وی با طرح سؤالی از میرحسین موسوی گفت: بنده سوال می‌کنم اگر شما رای آورده بودید اجازه می‌دادید طرفداران رقیب شکست خورده به خیابانی بیایند و بگویند انتخابات را ابطال کنید و آنقدر تکرار کنید تا انتخاب قانونی شکسته شود؟!

وی افزود: آیا ستیز با قانون که اعلام جنگ با مردم و رئیس جمهور قانونی کشور است صلاحیت احراز شده توسط شورای نگهبان مربوط به شما را زیر سوال نمی‌برد؟

وی با هشدار به اینکه مردم مراقب شعارهای گمراه‌کننده و فریب اثر باشند گفت: اگر تخریب و آدم کشی غارت اموال مردم و صدمه به بیت‌المال در پوشش نصر من‌الله و فتح قریب و الله اکبر و حسین حسین کردن قابل توجیه باشد، قطعا قرآن سرنیزه کردن در برابر علی (ع) توجیه شدنی است! آقایان باید متوجه باشند در کدام اردوگاه دشمن علیه امام عادل ایستاده‌اند.

وی با اشاره به هدایت‌ها و صراحت‌های مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه اخیر گفت: من هرگز فکر نمی‌کردم آقای موسوی در برابر سماحت رهبری و نصایح دلسوزانه ایشان اینقدر بی‌اعتنایی و جمود نشان دهند و با ایستادن در مقابل قانون دوباره به تحریک‌هایی که به اغتشاش منجر می‌شود، بپردازند.

وی خطاب به موسوی گفت: آیا انتخاب زمان 30 خرداد برای صدور بیانیه که روز قیام مسلحانه منافقین علیه امام (ره) و نظام و انقلاب بود برای خروج بر حاکمیت اتفاقی است؟!
چرا نباید درک کنید که توسط تیمی اداره می‌شوید که مدتها پیش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عدم مشروعیت اسلامی آنها را اعلام کرده بود!

آیا بیانیه دیروز آقای موسوی تولی به ولایت و التزام عملی به قانون ساسی بود؟!
وی همچنین گفت: اگر امام (ره) در قید حیات بودند راجع به صدور بیانیه‌ای که فرمان اغتشاش و آشوب دارد و از اتاقجنگ روانی آقای موسوی به گوش می‌رسد چه می‌فرمودند؟!

وی بار دیگر خطاب به میرحسین موسوی گفت: ما از روی علاقمندی به شما متذکر می‌شویم، سرنوشت بنی‌صدر و منافقین را برای شما نمی‌پسندیم. به دامان ملت و آغوش رهبری و رای قانون و اکثریت بازگردید و بی‌مهری به نظام و مردم را در مقابل مهر مردم و سماحت رهبری معظم و نظام قرار ندهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد