ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

نامه جمعی از خانواده‌های شهدای هفتم تیر به هاشمی رفسنجانی

 
لبخند قاتلین بهشتی مظلوم و یارانش، شما را به فکر فرو نبرد؟

  

به گزارش رجانیوز، این نامه در حاشیه دیدار امروز این  

 

خانواده‌ها با هاشمی رفسنجانی به وی داده شد.

 

در حاشیه این دیدار همسر هاشمی رفسنجانی بار  

 

دیگراهانت‌های خود را به رئیس‌جمهوری اسلامی ایران  

 

تکرار کرد که هاشمی در قبال این اظهارات سکوت نمود.

لبخند قاتلین بهشتی مظلوم و یارانش، شما را به فکر فرو نبرد؟

جمعی از خانواده‌های شهدای هفتم تیر در نامه‌ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از نامه‌ی قبل از انتخابات وی به رهبر انقلاب انتقاد کردند.

به گزارش رجانیوز، این نامه در حاشیه دیدار امروز این خانواده‌ها با هاشمی رفسنجانی به وی داده شد.

در حاشیه این دیدار همسر هاشمی رفسنجانی بار دیگر اهانت‌های خود را به رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تکرار کرد که هاشمی در قبال این اظهارات سکوت نمود.

در نامه تعدادی از خانواده‌های شهدای که با ذکر جمله‌ای از امام راحل مبنی بر اینکه "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"، آغاز می‌شود، آمده است:

حضور محترم حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای هاشمی رفسنجانی

سلام علیکم

آنچه از گذشته در خاطر ما نقش بسته است مجاهدات، فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های یاران امام خمینی (ره) برای به ثمر نشستن شجره‌ی طیبه‌ی انقلاب اسلامی در ایران عزیز می‌باشد؛ همان انقلابی که آغازگر آن نبی مکرم اسلام و اهل بیت مطهرش (صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین) بوده و با ظهور آخرین خلیفه‌ی خدا در زمین، عالم را فرا خواهد گرفت. بدون تردید، رمز پیروزی این انقلاب پربرکت در این کشور علوی همانا تمسک این ملت مؤمن به ولایت خدا از طریق تبعیت از ولایت فقیه بوده است. لذاست که دشمنان خارجی و منافقان داخلی بر این امر واقف بوده و نوک پیکان حملات خود را همواره به سمت این رکن رکین نشانه رفته‌اند.

داغ دل‌های ما از آن زمان وجودمان را سوزاند که وقتی بهشتی و یارانش شجاعانه سینه‌های مملو از ایمان خود را همچون سدی پولادین برای حفاظت از امام خود در برابر منحرفان سپر کردند، به آتش کینه‌ی کوردلان ولایت‌ستیز دچار شدند. آری، آنان سوختند تا در بحبوحه‌ی فتنه‌ها، صراط مستقیم ولایت را بهتر از گذشته به ما نشان دهند و چه عاقبت به خیر شدند آن پاکان روزگار.

جناب آقای هاشمی رفسنجانی!

سابقه‌ی شما سرشار از مجاهدت در راه اسلام و این انقلاب شکوهمند بوده است. به خاطر داریم که شما همواره خود را همچون سربازی فداکار برای امام و رهبری عزیزمان دانسته‌اید. اما آنگاه که آن نامه‌ی بدون سلام و والسلام با آن مضمون عجیب و باورنکردنی شما خطاب به ولی امر مسلمین را ملاحظه نمودیم، گویی داغ دل‌های سوخته‌ی ما تازه شد. آیا پس از انتشار این نامه‌ی دردآور، شادمانی گرگ‌های تیزدندانی را که برای دریدن نظام اسلامی، این ثمره‌ی خون شهیدان مترصد فرصتند، ملاحظه نفرمودید؟ آیا لبخند مخالفین ولایت فقیه و قاتلین بهشتی مظلوم و یارانش، شما را به فکر فرو نبرد؟ درست در هنگامه‌ای که دشمنان خارجی و منافقان داخلی عزم خود را برای ضربه زدن به عمود خیمه‌ی انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه جزم کرده‌اند، چگونه به خود اجازه دادید با نگارش و انتشار آن نامه‌ی سؤال‌برانگیز، تیری دردآور نیز از جانب شما به سمت این رهبر مظلوم و همه‌ی امت اسلامی روانه شود!؟ آیا بهتر نبود لااقل این سخنان را در جلسات خصوصی خود با ایشان مطرح می‌فرمودید تا ملت مسلمان ایران، این‌گونه دشمن‌شاد نگردد؟ آیا نمی‌دانید که اگر خدای ناکرده خدشه‌ای به ولایت فقیه وارد شود، اثری از اسلام ناب، انقلاب اسلامی، روحانیت اصیل و مبارز، شما و ما، باقی نخواهد ماند؟

معیار، ملاک و میزان ما و همه‌ی ملت مسلمان ایران، مواضع و بیانات ولی فقیه عادلی است که همواره کشتی انقلاب را در میان امواج سهمگین بلاها و طوفان فتنه‌ها به سلامت عبور داده است. بیایید همگی به خدا پناه ببریم و این راه را که همان راه امام و شهیدان، به ویژه بهشتی و یارانش بوده است، همچون گذشته با قدرت پشت سر رهبر فرزانه‌ی انقلاب بپیماییم و یک بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس نماییم.

به امید ظهور عدالت‌گستر حقیقی در عرصه‌ی گیتی

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

جمعی از خانواده های شهدای هفتم تیر به شرح ذیل:

-خانواده شهید حجه الاسلام و المسلمین سید محمدتقی حسینی طباطبائی
-خانواده شهید حجه الاسلام و المسلمین علی هاشمی سنجانی
-خانواده شهید حجه الاسلام و المسلمین غلامحسین حقانی
-خانواده شهید دکتر سیدرضا پاک نژاد
-خانواده شهید جواد سرافراز
-خانواده شهید حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر قاسم صادقی
-خانواده شهید مهندس توحید رزمجومین
-خانواده شهید علی اکبر فلاح شورشانی
-خانواده شهید محمود بالاگر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد