ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

حاشیه های حضور بادیسمها

 

حضور چهره های اصولگرا مانند  محمدحسن ابوترابی فرد،   احمد توکلی و حسن بیادی  

 

قابل توجه بود.
 

خدایا اصولگرایی توکلی را قبول کنیم یا ابوترابی را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

هر کدام یا به نعل می زنند یا.....  

من به آقای کواکبیان با این که منتقد سر سخت دولت و از اصلاح طلبان است خیلی احترام قائل هستم و به دیگر اصولگرایان نیز همینطور چون در خطی که انتخاب کرده اند مصمم هستند یک بام و دو هوا نیستند 

 اما توکلی و ابوترابی بعد از انتخابات چنان حرکت می کردند که گویی کشور خراب شد و اینها تنها ناجیان کشور هستند و بعد از حرکت مردم مثل لاک پشت پشت سر مردم بصورت خزندگان حرکت کردند  

آقای توکلی و امثالهم  

 ابوترابی شما اگر اصولگرا هستید لااقل از اصلاح طلبان یاد بگیرید که به دوستانتان کمک کنید نه اینکه مانند .......... به جان احمدی نژاد بیفتید 

 در اکثر مجالس اصلاح طلبان  حداقل به رئیس جمهور احترام می گذارند اما شما آنقدر از خود راضی هستید که بی ادبانه ترین رفتارها را به ایشان انجام می دهید اگر دین ندارید و حزبتان مشخص نیست حداقل انصاف داشته باشید  

و می دانم که هیچ وقت شما درست نمیشوید چون بادیسم هستید ..................... 

 

و اما باید به اصولگرایان راستین این کشور پاسخ روشنی بدهید که در همایش حزب مردم سالاری چکار می کردید ..؟؟؟؟؟ آقای ابوترابی شما در آنجا به چه عنوانی سخنرانی کردید مگر همایش اصولگرایان بود 

باید در پیشگاه احدیت به اجدات پاسخ دهی والا که مردم را قابل نمی دانید چون آنقدر بیمقدار شده اید که نگو و نپرس  

به گزارش ایرنا کنگره حزب مردم سالاری با حضورتعدادی از شخصیت های جریان موسوم به اصلاح طلب در مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در بلوار مرزداران برگزار شد.
**
افرادی مانند شهربانو امانی، جواد اطاعت، محمدسلامتی، محمدرضا تابش، حجت الاسلام قیومی، هادی غفاری، مجیدانصاری، قدرت الله علیخانی، مصطفی کواکبیان، حسین کاشفی، داریوش قنبری و فخرالسادات محتشمی پورحضور داشتند.
**
پیام اسدالله بیات از روحانیون نزدیک به این جریان سیاسی توسط فرزند وی قرائت شد.
**
حضور چهره های اصولگرا مانند محمدحسن ابوترابی فرد، احمد توکلی و حسن بیادی قابل توجه بود.
**
چهره های اصولگرا واکنش های متفاوتی داشتند، به طوری که احمد توکلی با گذشت مدت زمان کمی از حضورش با دیدن مهدی کروبی جلسه را ترک کرد و دلیل آن را تنها داخلی شدن بحث های حزب مردم سالاری عنوان کرد. حسن بیادی هم در میانه جلسه، محل برگزاری کنگره را ترک کرد که وقتی از او دراین خصوص سوال شد، گفت: به عنوان دبیرکل حزب آبادگران جوان حضور پیداکردم و یک تعامل دو طرفه حزبی است، اما محمدحسن ابوترابی فرد در واکنشی متفاوت از دیگران، پس ازسخنان تند مجید انصاری به سخنرانی پرداخت و با انتقاد از وی، خواستار فصل الخطاب قرار دادن مواضع رهبری و پایبندی به قانون اساسی و خط امام(ره) شد. وی از رفتارهای جریان معترض به نتیجه انتخابات در طی ماه های اخیر به شدت انتقاد کرد.
**
انصاری دربخشی از اظهارات خود که از خانواده شهیدان باکری، همت و افرادی مانند هاشمی، موسوی و کروبی به عنوان افراد محترم یاد کرد، کروبی را با عنوان "آیت الله" مورد خطاب قرار داد.
**
فخرالسادات محتشمی پور در حاشیه این کنگره خطاب به خبرنگاران گفت: شما خبرنگار نیستید، اگر خبرنگارید، در مورد زنان زندانی بنویسید.
**
کروبی پس از سخنرانی اش محل برگزاری کنگره را ترک کرد و با اینکه در بیرون محل هیچ کس نبود و مردم هم حضور نداشتند، به رسم عادت دست خود را تکان می داد.
**
مجید انصاری پس از پایان کنگره ضمن انتقاد متقابل از سخنان ابوترابی فرد گفت: به همه کسانی که صحبت می کنند، احترام می گذارم.
**
مهدی کروبی هنگام سخنرانی ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی سر خود را پایین انداخته بود و به نظر می رسید به سختی این سخنان را تحمل می کند. وی البته پس از اتمام سخنان او بلافاصله از جای خود بلند شد و به پشت تریبون رفت و گفت آقای ابوترابی حضور داشته باشید، می خواهم درمورد صحبت های شما حرف بزنم.
**
علی رغم ارایه بحث هشای بسیار طولانی پس از انتخابات، وی همچنان بر گفته های خود اصرار داشت، به طوری که در ادعایی جدید گفت: بسیاری از صندوق ها را برای شمارش نیاوردند، چون دیدند اگر ادامه دهند رای من آن قدر بالا می رود که به درجه اعلا می رسد!
**
فخرالسادات محتشمی پور برای دقایقی با محمدحسن ابوترابی فرد صحبت کرد و نکاتی را به او گفت که کروبی در سخنرانی اش در این رابطه گفت: خانم محتشمی پور به آقای ابوترابی فرد گفتند زن و مرد در زندان هستند و بچه آواره مانده است. الحمدالله آقای ابوترابی رعایت مقدسات را هم می کند و به نامحرم نگاه نمی کند و حرف می زند ما که در چشم نامحرم نگاه هم می کنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد