ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

جبهه چندپهلو توسط اصولگرایان

 

زمانی که   تهران در آتش خودکامگی اقلیت تمامیت خواه میسوخت...  

  1. دکتر حداد عادل که با استدلال های متقن اردوگاه سبز را به هم ریخت  
  2. دکتر ولایتی که با نهایت تواضع تا آنجا که توانست در روشن شدن اذهان  
  3.  مردم منصف ما کوشید
  4. دکتر رضایی...
  5. دکتر لاریجانی...
  6. دکتر قالیباف...
  7. دکتر مطهری...

 اما در مورد گزینه های 3 تا 6 باید مفصل تر سخن بگوییم

دکتر رضایی

دکتر رضایی که خود یک سر ماجرا بود و شاید اگر با جرات تمام می ایستاد و اعلام می کرد که اشتباه می کنید دوستان ما باختیم. شاید کار با اینجاها نمی کشید. اما به هرحال دوستانشان به ایشان تلقین کردند که حد اقل 9 میلیون رای داشتی و همش رو دزدیدن!

البته ایشان کمی باهوش تر از دیگران بود و می دانست اگر میخواهد در عرصه سیاسی کشور بماند باید کمی محتاط باشد و به قول امروزی ها دوپهلویی پیشه کند.

 دکتر لاریجانی  

 در اوایل آنچنان تحت تاثیر تحلیل های خام و تهی بود که حتی پیشاپیش به موسوی تبریک هم گفت! همیشه مشکل من با این راست های سنتی و محافظه کار تحلیل های جامعه شناختی ضعیفشونه این یکی رو نمیتونم باهاشون کنار بیام! ضعف تحلیل اونا رو به پیش بینی غلط وا میداره

به هر حال ایشون هم تحت تاثیر این پیش زمینه کمی در شک و شبهه افتادند که نکند که ...

 لذا مدتی ساز دوپهلویی زدند اما به هرحال شکر خدا، صلای رهبر انقلاب ایشان را از چرت نا به هنگام پراند و انصافا پس از آن کم نگذاشتند.هرچند هر از گاهی یه 25/0 دوپهلو می شوند اما قابل اغماضه

دکتر قالیباف:

ایشون علی رغم این که دکتر احمدی نژاد عامل موثر انتخاب ایشون به عنوان نامزدی شهرداری بود اما هنوز طعم تلخ باخت 27 خرداد 84 رو از یاد نبرده و کمی بدش نمیاد خودش رو منتقد دولت نشون بده لذا در جریان فتنه کمی دو پهلو شد و مدتی تاخت البته این جا هم انصاف به خرج دهیم کفه پهلوی ولایت مداریش می چربید..

اگر کمی به این عزیزان اصولگرا توجه کنیم یک وجه اشتراک در همه آنها وجود دارد  .امید به دست گرفتن سکان ریاست جمهوری

به هر حال احمدی نژاد رئیس جمهور است و برای پیروزی در دور بعد انتخابات می بایست وجهه منتقد گرفت چون تجربه سی ساله نشان داده مردم پس از 8 سال سکان ریاست جمهوری را به فرد دیگری با تفکرات متفاوت می دهند.( اما غافلند از احمدی نژاد این معجزه هزاره سوم! )

خب بگذریم به هرحال هدفشون جمع کردن رای های خنثی است.

لذا آقایان سعی داشتند تا با بیان مواضع نه سیخ نه کباب رای هردو طرف را در سبد خود داشته باشند.  

واما بریم سر اصل مطلب:

دکتر مطهری:

مواضع علی مطهری در دوران فتنه انتخابات و پس از آن هنگام تشکیل دولت دهم ،هر انسان آشنا با اندیشه های ایشان در دهه 70 را در فکر فرو می برد که به راستی چه اتفاقی افتاده است؟ زمانه عوض شده یا دکتر مطهری؟

اما روز به روز برمواضع دوپهلو وگاهی به سمت آن یکی پهلو! ایشان افزوده می شد. و تا کنون نیز ادامه دارد

در باب ایشون اوضاع فرق میکنه گمان نمیکنم رویای ریاست جمهوری در سر داشته باشند اما خب میدانند با این دوپهلویی در لیست اصولگرایان مجلس نهم جای نخواهند داشت در ضمن اگر وارد لیست اصلاح طلبان هم بشوند که عاقبتشان عاقبت واحدی نیکبخت ! خواهد شد لذا  علت دوپهلوییش رو مشخص کرد:

 مصاحبه ای از ایشان منتشر شد که درستی این فرضیه را حد اقل در مورد ایشان و دوستانشان ثابت کرد ایشان فرمودند "جامعه نیازمند گروه سومی است و از تند روهی های این دو گروه فعلی خسته شده است!"

ولی نفرمودند جامعه خسته شده از تند روی اصولگرایان چرا 25 میلیون رای به سبدشان ریخت؟

به نظر می رسد آقای مطهری از این همه عدم توجه به گفته هایشان خسته شده اند و دوست دارند با تشکیل یک حزب ،قدرتمند تر وارد فضای سیاسی شوند اقدام مبارکی است هرچه سلیقه های مختلف در چهارچوب نظام  بیشتر باشد کشور موفق تر خواهد بود اما در حزب جدیدشان دوپهلو نباشند تا مردم تکلیفشان را بدانند.

وگرنه حزب دوپهلوها عنوانی با مزه برای حزب تازه تاسیس خواهد بود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد