ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

14 خرداد 68

ساعت 7 صبح با صدای گریان مادرم از خواب بیدار شدم تا صبح که کتاب  شیمی چهارم  را مرور کرده بودم خیلی خسته بودم دیشب هم که در تلویزیون از مردم برای برپایی دعا برای سلامتی امام خواسته بودند نگرانی من دوبرابر شده بود. بالاخره بیدار شدم و فقط این جمله را شنیدم که امام رفت .


دیگر نمی دانستم چیکار می کنم کتابم را برداشتم زدم بیرون اولین جاییزکه رفتم ناحیه بسیج بود چهره های ماتم زده سپاهیها و فرمانده ناحیه رادیدم و هیچ نگفتم و باز حرکت کردم دو روز بعد اتحان شیمی داشتم . بدون اینکه بتوانم درست تصمیم بگیرم راه افتادم خانه دوستم که قر ار بود با هم درس بخوانیم وقتی به منزلشان رسیدم گویا منتتظر من بود بدون اینکه حرفی بزنم و یا او حرفی بزند و بدون مقدمه گفتیم امروز درسمان رحلت امام است و بس به خانه برگشتم و پیراهن مشکیم را پوشیدم و به مسجد رفتم و از آنجا با دوستان به مرکز شهر رفتیم و در مراسم عزادرای که از طرف امام جمعه و آموزش و پرورش برگزار شده بود شرکت کردیم و با عزاداری به منزل امام جمعه وقت مرحوم محمدی رفتیم و آقای نعمتی رئیس آموزش و پرورش وقت سخنرانی کوتاهی کردند و باز همراه مردم با

عزادری به مسجد امام (ره) رفتیم و عزاداری با مداحی مداحان نقوی و سایرین و سخنرانی یکی از روحانیون پاین یافت و اعلام شد بعد از ظهر نیز مراسم عزاداری برگزار خواهد شد . آنروز واقعا یک روز تاریخی بود هم در شهر و هم در کشور عزیزمان ایران اسلامی .

14 خرداد روز پر خاطره ای برای مردم ایران شد هم رفتن امام و هم  نصب مقام معظم رهبری به مقام رهبری انقلاب .

 شب از تلویزیون اعلام شد امتحانات  مابقی  خرداد 68 لغو و سایر برنامه ها از طریق مدارس اعلام خواهد شد


نظرات 4 + ارسال نظر
شاید شب یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 15:27 http://shayadshab.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
وبلاگتون طراحیه عالیی داره
مطالب خوبی هم زدید
این وبلاگ یه فداییه shayadshab.blogfa.com
با یه طراحی ساده که اصلا به وبلاگ شما نمیرسه
اما اگه قابل دونستی یه سر بزن

شایدشب دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 00:24

سلام من هم با افتخار شما را لینک کردم

شاید شب چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 13:34 http://shayadshab.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
یه سر به من بزن
به روزم
چشم براهم.........

علی جمعه 10 تیر 1390 ساعت 00:38 http://ammaareali.persianblog.ir

سلام
اگه تمایل به لینک دارین منو با اسم عمار امام خامنه ای بلینکید و بگید تا من با چه اسمی شما رو بلینکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد