ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

بیانیه پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی بمناسبت یوم الله 9 دی

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیر المومنین علی علیه السلام

9دی که به حق یوم الله نام گرفته برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم مسلمان ایران با بینش و ایمان و اعتقاد قلبی به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه در صحنه حاضر شدند و همانند گذشته بار دیگر انقلابشان را از گزند دشمنان بیمه کردند.

نام دیگر 9 دی روز بصیرت است چراکه مردم برخلاف بعضی از خواص سره را از ناسره و حق را از باطل به خوبی شناختند و به دفاع از حق پرداختند.

در این روز مردم هم در برابر نظام سلطه ایستادند و هم ستون پنجم آن . فتنه گرانی که با نام دین وارد عرصه انتخابات شدند و با همکاری غرب به دنبال نابودی کامل انقلاب و ریشه کنی اسلام بودند. مردم ما به خوبی می دانند که چه موقع و در کجا وارد میدان شوند.

یادمان باشد که فتنه تمام نشده ، هنوز هم ادامه دارد و اما به شکل دیگر. هدف فتنه بازهم ریشه کنی اسلام است منتهی در پوششی دیگر و اینبار بازیگران این صحنه جریان انحرافی هست که توانسته اند در بدنه دولت نفوذ کرده و اهداف نظام سلطه را دنبال کنند.

شاید افشای فتنه گران 88 سهل و آسان بود ولی پرده نفاق از چهره فتنه گران نوظهور خیلی سخت است و همت والای اصحاب رسانه را می طلبد . متاسفانه بدنه جامعه شناخت درستی از جریان انحرافی ندارند و این گروه منحرف می تواند با توسل به خدمات دولت و محبوبیتش در میان مردم مومن به آرامی همان اهداف فتنه گران 88 را دنبال کنند و طرح شکست خورده آنان را به سرانجام برسانند .

از بلاگرهای ارزشی انتظار داریم با افشاگری بموقع و آگاه سازی مردم و بصیرت افزایی جلوی قدرتمند شدن این جریان را بگیرند .

پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی یوم الله 9 دی را به همه ملت مسلمان و با بصیرت ایران و بخصوص اصحاب رسانه و بویژه بلاگرهای ارزشی که بحق خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در برابر جنگ نرم دشمن هستند تبریک گفته و به این فراز از بیانات امام خامنه ای متذکر می شود که می فرمایند

" آن معجزه‌گری که همه مردم را بسیج کرده، به صحنه می‌آورد و با وجود همه سختی‌ها آنان را در صحنه نگه می‌دارد، ایمان قلبی و دینی است چرا که بر اساس ایمان دینی، شما در هر شرایطی پیروز خواهید بود و شکست معنایی ندارد"

پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی - پاونا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد